Wednesday, March 2, 2011

~ Dup Dap Dup Dap ~

Tajuk x leh tahankan.mesti korang tertanya2 apa la yg duk berdebar2nya.hehe..diatas permintaan tila soh aku update status dup dap dup dap yang kat face book.so,kenala update..walaupun dah terlambat update statusnya..dah basi dh citenya ni..hehe..busy sgt skrg ni tu yang xde ms nk update cpt..

Sebenarnya bukan la mende yg sgt penting yang mmg selama ni aku tgh tunggu pun..ini cuma mengenai perlawanan sukan jer..Maklumla skrg ni ADTEC tgh sukan,so staff pun kena la menyertai..Nama aku lak tercalon utk main badminton..uiskh,ikutkan dah lama xpegang raket..cuma sebelum sukan tu,aku adalah turun main seminggu skali..sajer utk exercise cket sb badan makin lama makin lemau..(cam biskut lak..kui3)

Berbalik kepada cite nape aku cuak sgt..sb nya kena lawan badminton ngn student.aku ni darah gemuruh cket,kalo ckp jer pertandingan mmg aku dh xsng duduk..makan pun xselera dh..actually aku kena lawan badminton mlm dalam pkul 9 lebih.tapi ptg tu aku dh rs mcm2 dh..dup dap dup dap rsnya..xtaula knape aku nervous sgt padahal saje2 lawan jer..sblm pkul 9 tu,mcm2 sakit dtg..tbe2 pening pale la,sakit perut la..yang xtahannyer lps mkn mlm aku leh termuntah..gara2 cuak nk lawan badminton sampai jd mcm tu..kalo pk2 balik rs cam kelakarnyeeee..malu je..

Menang ke kalah????

Mestilah menang..kan staff lawan student..hehe..perasan plak.Set pertama agak goyah cket..set kedua,student ketinggalan jauh..maka kitorg layak ke separuh akhir..hopefully masa main utk separuh akhir nanti feeling aku xcam ni..susah woo kalo feeling cm ni..

2 comments:

Mr. Z and Mrs. Z said...

hoish...saspen jer!!!hahahaha

muniefithrie said...

Saspen ek??hehe..jgn marah..sengaja nk men'saspen'kan keadaan..