Friday, August 12, 2011

Cerita di pagi jumaat

Pagi jumaat yg indah ini membuatkan aku rasa mcm menggigil kaki..
seram sejuk je tangan bile smpai di ofis..
Puncanya aku telah terlanggar motor seorg kakak masa on da way nk g keje..huuuwaaa..
sori kak,xsengaja langgar..terasa mcm diri ini sgt cuai..huhu

Aku terlanggar belakang motor die,abes no plat nye patah..
kete aku pun teruk gak calar kat depan dan no plat senget..
itu aku xkisah,yg aku kisahnya rasa bersalah kat akak tu..

Macamana leh terlanggar??
Kejadian ini berlaku di simpang empat,akak tu nak jln terus..
Jalan mmg clear pg tu,so aku ingat akak tu trs la cross jln tu..
so,aku tgk kiri kanan then trs la lepas break nk gerak belok kiri..
Sekali akak tu x jalan pun,maka gedebus la..

Nasib baik motor die xterbalik dan akak tu xterjatuh..
kalo x,lagi aku rs bersalah atas kecuaian aku..
nasib baik tu selalu je ada kan..hehe
sampai skrg ni,aku duk terbayangan kejadian pagi td..rs mcm bersalah sgt kat akak tu..
so,pengajaran bg aku supaya lebih berhai-hati ms drive..

No comments: