Saturday, March 6, 2010

H1N1 melanda CIAST !!!

This week dpt cuti free selama semgu..sbnya CIAST dilanda virus H1N1.takut siot sb rmai yg kena.

Sronok dpt rehat dan tdo lama2.xkena bgn pg2 n tension ngn jln yg jam.aish,nmpk gaya badan makin kembang la cmni..hehe..but i like cuti ni..

So,aktiviti baik yg dibuat ialah pergi mengurut..haha..lawak jekan..muda2 dh mengurut.My mum kata xelok mengurut muda2 ni,nti asyk nk ngurut je.But kena g gak coz sll skt blkg je. 3 hari berturut2 aku g mengurut di Kg Melayu Subang.Sambil urut badan tu,aku soh gak mak bidan tu pegang rahim.Mmg rahim aku turun,that y susah nk lekat.Bknnya 100% bergantung pd tu kan,maybe blom ada rezki lg kot.Then,mak bidan tu btolkan la rahim aku.

Boleh mak bidan tu tanya kat aku : " Nape awl2 kawin dulu x g mengurut check rahim"..
Mana la sy tau makcik kena g mengurut ms awl2 kawin.Lgpun xtau plakk rahim turun kan..Boleh tahan sakit gak la..Mcm2 petua yg makcik tu bgtau..hehe..

Mmg rs mcm nk demam je lps mengurut tu..lenguh x igt tu..Thanks to kak nora coz bgtau psl mak bidan ni.kalo x smp ble2 aku xtau pun.

No comments: